Klantenservice

E-mails via Amazon – gratis templates – hoge conversie

In het artikel over Feedbackwhiz hebben we aangegeven wat e-mails via Amazon kunnen doen en waarom het zo belangrijk is dat je dat doet. Vandaag gaan we daar dieper op in. We delen met je hoe wij onze emails vormgeven, wat we willen bereiken en welke psychologische...

Customer Lifetime Value verhogen: upselling (2)

Upselling (ervoor zorgen dat de winkelwagen gevuld wordt met jouw producten) Wat vaak over het hoofd gezien wordt, is het maximaliseren van de waarde van klanten (customer lifetime value) die al eens bij jou gekocht hebben. Over het algemeen is het vele malen...

Customer Lifetime Value verhogen: cross-selling (1)

In dit artikel gaan we in op essentiële trucs voor het verbeteren van de customer lifetime value, waardoor je meer kunt besteden om nieuwe klanten binnen te halen! Want we willen toch allemaal meer producten verkopen aan al bestaande klanten? Wat vaak over het hoofd...

Brand Building: lessen achteraf

Brand building Zodra je ergens aan begonnen bent, zul je achteraf merken dat je wenste dat je zaken anders aangepakt zou hebben. Achter sommige zaken kom je alleen als je daadwerkelijk actie ondernomen hebt. Dat geldt zowel voor ons, als voor vele andere ondernemers...

Uitstekende klantenservice op Amazon – 3 cruciale tips

Uitstekende klantenservice op Amazon Producten verkopen via Amazon FBA is in de afgelopen jaren toegenomen in populariteit. Dat zorgt er natuurlijk voor dat de concurrentie ook toeneemt. Toch moet dit geen probleem zijn. Als jij ervoor zorgt dat je net dat beetje...