De meest converterende Amazon listing

De meest converterende Amazon Product Listing Consumenten kopen steeds meer via online marketplaces. Onderzoek van Wunderman Thompson toont aan dat consumenten het meeste vertrouwen hebben in marketplaces voor snelle levering. De reputatie van een marketplace wordt om...

De Amazon Buy Box: hoe ga je deze winnen?

Opzoek naar manieren om meer producten te verkopen op Amazon? Neem vrijblijvend contact met ons op!De Amazon Buy Box De Buy Box (koopblok) op Amazon is cruciaal om te hebben om goed te kunnen verkopen op Amazon. De Buy Box krijg je niet zomaar, zelfs niet als de...

Amazon Vine program

Succesvol verkopen op Amazon? Neem contact met ons op!Amazon Vine Programma: een goede manier om reviews te krijgen? Iedereen wilt natuurlijk dat zijn of haar product slaagt op Amazon. Hiervoor zijn product reviews een cruciaal onderdeel van. Reviews geven andere...

Amazon Pay Per Click – Introductie

Amazon PPC (Pay Per Click) - de basis Op Amazon komen klanten die een intentie hebben om een aankoop te doen. Deze klanten zijn in de modus om direct te kopen, of zeker binnen enkele dagen. Amazon is dan ook helemaal ingericht en geoptimaliseerd om ervoor te zorgen...

E-mails via Amazon – gratis templates – hoge conversie

In het artikel over Feedbackwhiz hebben we aangegeven wat e-mails via Amazon kunnen doen en waarom het zo belangrijk is dat je dat doet. Vandaag gaan we daar dieper op in. We delen met je hoe wij onze emails vormgeven, wat we willen bereiken en welke psychologische...

Feedbackwhiz – E-mails verzenden via Amazon 2.0

Feedbackwhiz - Mocht je een frequent lezer zijn van onze blogs, zul je merken dat dit de derde keer is dat we schrijven over software die mails kan sturen vanuit Amazon. Dit komt voornamelijk doordat we onze Amazon optimalisatie continue verbeteren en bepaalde...

Customer Lifetime Value verhogen: upselling (2)

Upselling (ervoor zorgen dat de winkelwagen gevuld wordt met jouw producten) Wat vaak over het hoofd gezien wordt, is het maximaliseren van de waarde van klanten (customer lifetime value) die al eens bij jou gekocht hebben. Over het algemeen is het vele malen...

Customer Lifetime Value verhogen: cross-selling (1)

In dit artikel gaan we in op essentiële trucs voor het verbeteren van de customer lifetime value, waardoor je meer kunt besteden om nieuwe klanten binnen te halen! Want we willen toch allemaal meer producten verkopen aan al bestaande klanten? Wat vaak over het hoofd...

Brand Building: lessen achteraf

Brand building Zodra je ergens aan begonnen bent, zul je achteraf merken dat je wenste dat je zaken anders aangepakt zou hebben. Achter sommige zaken kom je alleen als je daadwerkelijk actie ondernomen hebt. Dat geldt zowel voor ons, als voor vele andere ondernemers...